ja, läs gott folk, läs nu!

Okiokioki, då varé dags att skriva igen, tkr jag:)
jättelänge jag skrev sist, kommer inte ens ihåg för det mesta;S
Men vi kan ju börja förra lördagen, jag hade fest för min 20-årsdag! Yay! Lyckat kväll?
Mja, för vissa kanske, men inte för mig. Jag däckade vid 11-tiden, Yeah! (y) Och min flickvän blev ganska besviken på mig den kvällen, men det har gått över. Men lite kul hade jag ju iaf.
Ja justja, samma dag fick jag nya skor av min mamma!:) Ganska jäääääävla snygga, är väldigt rädd om dom :)
Kommer en bild snart!
Vi åkte till LKPG och köpte dom, jag, mamma, rina, syrran och min älskling!:)
Sen blev det fest.



Jag vaknade typ kl halv 9, lite full fortfarande. Rökte med mina bröder, ena åkte hem till Mjölby igen. Brorsan berättade att jag skulle bli gudfar åt hans son Tim! yay! :)
Men dagen efterfesten(söndag) söööög! slapp dag

Min älskling sov över hos mig från tisdag till måndag, jättemyspys! <3<3 
I lördags så grillade vi hos bby, jättegod mat, vi snackade hela dagen/kvällen, drack öl och åt gott! <3
Igår så slappade vi, kollade på 2 filmer:)
Och idag åkte min älskling till örebro =/ Kommer hem på tors.
Aja, får väl hitta på något idag, men jag föredrar filmkväll!

Peace fuckers!!!! Älskling, jag älskar dig och saknar dig massvis!!! <3

1 April kom IPRED-lagen, icke bra =/
OCH, 5 månader med min älskling, grattis till oss! :) ALLTID VI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0