heart

...jag gick till bby när hon kom hem, för jag va sååååååååå jävla uttråkad, fick gå ut med hundarna en jäävla lång väg, aldrig har mina fötter varit så blöta! Aldrig. Snuskigt!
Sen blev det att sno Hasses strumpor, senare ringde jag Rina för att be henne att skjutsa mig och älskling till stan, hon köpte sina snygga jävla byxor, god damn! xDD
Senare blev det att gå till mamma och snacka lite, va lite småkul, kollade på old pic at little jollie ;o Bestämde att jag, mamma och älskling ska på bio på fredag! :) Män Som Hatar Kvinnor
Senare så ringde älskling sin mor, så hon kunde hämta oss, hon åt en stund, sen blev det kiosken och myspys hemma hos henne! <3  
Jag gick hem vid 9-10 tiden nåt, sitter här nu och snackar med henne!: )

Du är min Emelie, du är verkligen bara min! Jag kommer aldrig lämna dig, du är såå jävla min!
Jag älskar bara dig, dig dig dig dig och bara dig!
1/11-08 & 14/2-09


Våra dagar! <3

Kommentarer
Postat av: emelie den snygge

Du är bara min min min min ! <3

och jag kommer aldrig att släppa dig hjärtat <3

2009-03-02 @ 02:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0