idag äre dags!

Har varit vaken hela natten, för om jag skulle lägga mig vid 1-2 skulle jag inte orka gå upp vid 9-10 tiden!
Men men, det får vi fixa.
Sitter här nu helt fresh! Har precis duschat, fixat ordning mig...dricker kaffe nu med för att hålla mig vaken!
Ingen kaffe-fan direkt, men det får vi också fixa;) 
ska senare skaffa ansökningspapper och info till svetskursen som jag ska börja efter jag har fyllt 20, som är om 14 dar om vi ska va korrekta!:)
Det kommer säkert inte ta så långt tid att fixa det, kommer somna annars (y)
Senare på förmiddagen ska jag till stan med älskling, sen vette fan vad som händer, sånt som märks!

Här ska ni få se en sexig bild på mig och älskling (mest den snygga) ;)


 
Foto: Elin Eriksson

Kommentarer
Postat av: Anonym

rawr <3

2009-02-25 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0