it's tuesday!

Fyfan! Idag vaknade jag sent, 2-tiden!=/ Men syrran kom och väckte mig...
Efter jag har duschat och klätt på mig så blev det mat, spagetti med köttfärssås! love it:)
Igår hann jag inte blogga, eller jag tänkte inte ens på det ;P Men igår så vaknade jag hos älskling och sen gick jag hem, så Rina kunde skjutsa mig till AF så fick vänta jättelänge först, jävla kölappar...  Men när jag väl va framme, så fick jag vänta 20 min igen, sen var det min tur, fick sitta och lyssna 10 min! Great! Men jag ska ha svar från lernia svetkurs innan den 9 Mars.
Men när det var över, så gick jag hem, fyfan vad halt det är! ;| Helt sjukt. Blev att kolla på film och så, :) Älskling smsade efter hon var i vårdcentralen, det gick kanon:) Sen efter en timma eller något ville hon, becca och linda hitta på nåt, så älskling och becca skulle möta mig vid pizzerian och älskling försökte spela Linda, du vinkade som Linda, stod som Linda! Men jag kom på att det va du endå;] Jag har aldrig sett Linda i mörkblåa jeans hun <3:) Men iaf, vi gick och slappade, sen började älskling mucka med mig, så fick bråka med henne litegran! ;]] svagis där! (K)
Sen bestämde de att de skulle sola, men jag orkade inte hänga med, så jag kollade film lite, mixxa lite gran!
Sen mötte jag älskling och linda utanför, snackade lite:) sen blev det in och kolla på film igen! höh!;D
Sen sleep! 
Idag så ska vi åka pulka i slalombacken, jag, syrran, rina och matrim! hah!;D
xD

Nu sitter jag här och ska nog till kiosken och köpa cigaretter.

Älskling, det är du & jag! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0