It's tuesday

Well, tisdag igen då! :)

Om ett par timmar kommer ny avsnitt av oth! =) Men jag tankar den senare för jag ska sova strax
Ska bara berätta lite om gårdagen, man vaknade, skulle köpa cigg åt älskling, mötte henne vid mig, gick vidare till kiosken
och där mötte vi becca och linda! Dem skulle köpa chips! mumma! Sen gick vi till baby och söftade en stund :) Va där en timma typ, sen gick jag hemåt, syrran och neo lagade egna hamburgare, ganska stora men goda! :) Sen blev det att duscha och fixa ordning sig, för Emelie och Becca skulle baka vaniljbullar, mums!:) 
Sen blev att mysa med dem, mest med älskling <3 
Vid 9 gick jag hemåt, satt och snacka på msn, listen to tha music! Kollat lite på O.C! :)
Och nu ska jag drömma om min vackra hun! <3

Jag älskar dig Emelie! Väldigt mycket ska du veta! :)


 Det är alltid du & jag!  <3

Kommentarer
Postat av: emelie den snygge

Älskar dig med <33

2009-02-04 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0