Måndag

höhö!
min alla hjärtans dag va bäst=D

Förlovade oss där vi för första gången sågs! Ganska mysigt, :)
Sov hos bby, gick hem vid 9-10, köpte rosor till bby, jag fick en ros och choklad av henne!=D
Senare blev det att käka mat, hon lagade potatocuts, liknande chipsformade potatis och kyckling, så jävla gött, tack bby!:)
senare blev det att kolla på melodifestivalen 2009 del 2 med Linda, Becca, älskling och Martin! :) Och spela kortlek, chigago!
Sen blev Linda och Becca trötta, så jag, älskling och martin stannade kvar o kolla på Dirty Sanschez (stavning?;S)
sen blev det att sova, vaknade som kung brevid bby! <3
sen blev det hem och greja, min älskling skulle packa, och sen hem till mig och sova
Vaknade brevid henne igen, mums! 15 bast, gumman min. <3 Stort grattis till dig!
Senare vid 2 skjutsade Rina henne till tågstationen, så det blev puss&kram till dig sötnos, jag saknar dig redan massvis! =(
Men jag vet att du finns här hos mig! <3 4 dar kvar typ, jag klarar detta!:)
vi syns imorn!

Jag älskar dig Emelie!  14/2(L)

Dagens tumme upp: Musiken
Dagens tummer ner: Älskling bortrest
Dagen låt: Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig!

tack <3

2009-02-21 @ 17:40:47
Postat av: Linda Eriksson

Yeah, Månsan!! :D

2009-02-22 @ 21:05:55
URL: http://lillieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0