18 mars

ja, länge sen jag skrev! :)

I fredags åkte jag till mamma för att kolla på hennes dator, men kunde inte hitta felet...
Men vi spelade kort jag och mor, senare kom Rina, syrran och brorsan.
Camilla kom när maten blev färdig, så det blev att äta:) Vi spelade kort & så.
Älskling ville joina oss, så hon kom vid 6-7 tiden:) Så det blev lite smådricka och spela kort
Vid 9-tiden kom Jojje och Hjelmar=D ja, trevligt vart det...
Sen skulle alla hemåt, så jag & älskling sov hos mig, hon sov som en kung!

lördags så gjorde man inte så mkt, emeliefri =(
Hon va med Ida och kollade på melodifestivalen och pluggade inför idrottsläxan, greeat hun!=)
Själv spelade jag med grabbarna, ganska bra:)

i söndags, tråk dag. 
vaknade, slappade lite gran, vid 4 mötte jag älskling, brottades lite, gissa vem som vann? =)
hon kommer aldrig att vinna över mig, men vi gick hem till mig efter det, spelade lite kort med rina, brorsan och syrran
jag vann;]] Men sen skulle älskling bli spådd, men hon blev okoncentrerad för matrim höll på och fjanta sig... så det blev inget av det. Sen blev det hemfärd för bby, och jag kollade på film...

måndags, också en tråk dag faktiskt...
skulle fixa namnadressing och soc bidrag, men blev inget, vaknade ju typ 1 ;s
gick till bby, va 20 min försenad, men hon påstog 1 timma... tjena! men iaf va med älskling, här och hos henne, vi skulle spela kort, men jag va inte på humör för det.
Så vi gick till bby, duschade och kollade på TV, jag fick en ful mössa av Linda (y) 

tisdag, fixade lite csgui's, provade dem, spelade lite och sen ringer bby, åt hos henne med Linda, pommes med schnitzel, göttmos! blev att kolla på Tv och käka fruktsallad(y) 
sen hem och spela lite och kolla på film

onsdag, nu sitter jag här med en kopp kaffe, ska till stan alldeles strax med rina, syrran och marita.
Syrran ska till arbetsförmedlingen och så sticker jag och rina fixar papper åt mig så jag får soc bidrag=D
höh!;D cu later

Pussbby, nu har jag bloggat, hoppas du är nöjd!!!1 <3 :) älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0