4 månader

1 Mars idag! :)
Och det betyder att det är mindre än 10 dar tills jag fyller 20!=D Fan vad härligt!:)
Det är 4 månader för emelie och mig! :) jag älskar dig, hjärtat<3
I fredags gick jag och mötte älskling, hon kom med Melvin, söt unge:* så vi "lekte" med hans bilar, hah!;D
Men sen skjutsade Tina oss till stan, senare till min mamma, satt där och spelade chigago, mamma vann, emelie kom tvåa och jag kom sist hela tiden! =( Men senare blev det mat, fyfan, på min kycklingtallrik va det för mkt krydda! ;S inte alls gott då!
Det blev bio efter maten, Män Som Hatar Kvinnor, jävligt bra imo! Efter 2 ½ timma så fick man äntligen röka, åh! Vi sa farväl och tackade för dagen och gick hemåt, vi tänkte sova hos älskling först, men orkade inte gå så långt, för kallt också! Så vi sov hos mig, myspys! 
Lördags, väldigt slapp dag. Tog det lugnt, kollade på melodifestivalen, kom till mig och sov!
Vaknade brevid bby, mums! <3 mysigt, hon hällde vatten på mig, men sen fick hon tbx, jävla brud alltså! ;o:D
Det blev pizza efteråt!:D och vidare till bby, där vi sov i 2 timmar eller nåt, ganska skönt!
Nu sitter jag här och saknar henne otroligtmkt<3<3

Jag Älskar Dig! 4 Månader bby!<3


Dagens hardstyle låt: project one - the story unfolds

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vattnet <3

föresten så sova vi 4/4½ timmar älskling!

höhö

grattis till oss <3

2009-03-02 @ 02:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0